2020年9月5日 星期六

OHPAMA 瑞士elmex® 兒童牙膏試用

 平時買牙膏我都會比佢地自己去選擇

揀好後,我會再睇下係咪適合佢地用
小朋友牙膏最緊要係無糖又可以防止註牙
而味道方面佢地次次都會揀唔同
始終用家係佢地,我會由佢地



今次咁岩抽中,可以試用Elmex®兒童牙膏
牙膏係歐洲原裝入口 Olaflur配方,具高度滲透力,
係牙齒表面形成氟化鈣 防止蛀牙,無糖不含防腐劑
家長就可以放心比小朋友用啦
Elmex®兒童牙膏適合0-6歲小朋友使用


支牙膏我問過晒2位用家
一位5歲,一位8歲幾(呢位真係純粹試下用)
2個都話啲味好似大人牙膏咁,不過唔辣
我個日其實唔想偏向買果味牙膏
感覺佢地好似食緊牙膏
而唔係真正刷牙



我相信Elmex®兒童牙膏會令到佢地有一個改變 配合埋支牙刷事半功倍



=========================================
想睇更多 2A o既相, 可以LIKE 黃家 2A 的快樂日誌
FB 頁Facebook:
https://www.facebook.com/wongs2akids
歡迎邀稿試用E-mail: 2Amamawendy@gmail.com

沒有留言:

張貼留言