2021年5月4日 星期二

oh爸媽試用中心 - SmellGREEN®純天然消毒液

  一個疫情,真係令人係消毒清潔用品上面,多佐考慮同購買

之前我真係好少買呢類物品
但而家去到邊噴到邊,抹到邊
對我黎講,高效能,價格,味道,
都係我考慮購買因素

見到SmellGREEN®純天然消毒液
再細心睇下佢啲用途
發現佢係醫院級清毒劑
符合美國國家環境保護局列出的資格
可對付新沙士2型病毒



由專利植物性配方製成,
一種廣譜性消毒劑
能消威細菌,結核菌,真菌及病毒

可直接用係手同衣物表面
仲可以配合霧化裝置件空間消毒

對我黎講,可用於小朋友係好緊要
成份不含氨,氯或戊二醛
對眼睛同皮膚無刺激性,無毒,無腐蝕性,
不致癌,可生物降解

1分鐘可消滅病毒,包括甲型流感(H1N1/H3N2),
人類冠狀病毒,人類免疫缺陷病毒(HIV-1),
輪狀病毒,水痘帶狀庖疹病毒

2分鐘消滅細菌,金黃葡萄球菌,大腸杆菌豬霍亂沙門氏菌等

3分鐘消滅真菌,致病性真菌,白色念珠菌,須癬毛癬菌



使用好簡單,真接噴手及物品表面就可以
簡真快捷幫到我同小朋友
出街食飯時,羅出黎噴一噴枱面
等一陣再抹一抹,細菌病毒遠離我👍🏻
可安心出餐食返餐飯
味道天然,即係唔香,而且無酒精味



=========================================
想睇更多 2A o既相, 可以LIKE 黃家 2A 的快樂日誌
FB 頁Facebook:
https://www.facebook.com/wongs2akids
歡迎邀稿試用E-mail: 2Amamawendy@gmail.com
有關BLOG, 可到以下連結

沒有留言:

張貼留言